مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 14:252023-01-02سياسي

جان فدا|رونمایی از کتاب «خسته نباشید عمو قاسم» در ابرکوه


همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی، کتاب «خسته نباشید عمو قاسم» به نویسندگی و تصویرگری خدیجه بابایی ابرقویی با موضوع سردار دل ها در شهرستان ابرکوه رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی، کتاب خسته نباشید عمو قاسم به نویسندگی و تصویرگری زنده یاد خدیجه بابایی ابرقویی با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی 13 دی، ساعت 10 صبح در دبستان 15 خرداد ابرکوه استان یزد رونمایی می شود.

این کتاب در 16 صفحه مصور رنگی با شمارگان 1000 نسخه به تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شده است و این اثر برای گروه سنی کودک نوشته شده است و در آن سعی شده با تصویرهای جذاب و زیبا با زبانی کودکانه، بچه ها را با شخصیت سردار دل ها و مفهوم ایثار، جهاد و شهادت آشنا کند و بی تردید یکی از روش هایی که می تواند این مفاهیم ارزشمند را به روشنی به کودکان منتقل کند تولید کتاب های داستانی است.

علی پسر خردسال این داستان به تازگی با حاج قاسم آشنا شده و برای حاج قاسم نقاشی می کشد و می خواهد آن را برای حاج قاسم بفرستد.

اما چند روز بعد خبر شهادت حاج قاسم پخش می شود.

متأسفانه نویسنده کتاب پیش از چاپ این اثر همراه با همسرش مرحوم محمدحسین فرج نژاد ، عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه علمیه قم و از اساتید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا|رونمایی از کتاب «خسته نباشید عمو قاسم» در ابرکوه

جان فدا|رونمایی از کتاب «خسته نباشید عمو قاسم» در ابرکوه